بیا عزیزم
من اینجوری درست کردم: نخود و لوبیا چیتی پختم جدا ، گوشت گوسفند و جدا پختم ریش ریش کردم ، گندم و جو رو گذاشتم بپزه بعد بهش گوشت و آب گوشت و قلم و نخود لوبیا و عدس و اضافه کردم ، باهم که پخت اخر بهش کشک و نعنا داغ و پیاز داغ زدم ، خیلی ام خوشمزه شد خود دخترمم خیلی دوست داشت، ادویه ام زردچوبه کم فلفل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.