مامانا طرز تهیه آش دندونی رو میگید

۳ پاسخ

حبوبات و شب قبلش بخیسون
بعد هرکدوم جدا بپز
از شب قبلش گندم و بشور و بدون خیسوندن بذار تو قابلمه روشو پر آب کن دم کنی بذار زیرشو کم کن تا صبح میجوشه و خوب میپره
بعد روز بعدش حبوبات و بهش کم کم اضاف کن
حبوبات دلبخواهیه
هر کدوم که کم بود زیاد بریز تا اندازه بشه
من قلم و گوشت اینا نمی‌ریزم مزه اصلی دندونی رو نمیده و کلا عوض میکنه البته نظر شخصی خودمه
دوست داشتی اونم بذار بپزه
با پیاز فراوان و گوشت چرخ کرده و لپه هم قلیه روشو درست کن
و تمام

قلمم گوساله هم از شب قبلش گذاشتم‌پخت
ی عالمه پیازداغ کردم بعد پیازداغا رو ریختم تو حبوبات وقتی پخت و آخرشم آب قلم رو

من نخود لوبیا ماش لوبیا چشم بلبلی‌و لوبیا عروس رو گذاشتم‌پخت

سوال های مرتبط

مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان هیرمان مامان هیرمان ۱ سالگی
مامان کارن 🥹🥰 مامان کارن 🥹🥰 ۱۶ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۱۱ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی
مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی