سلام طرز تهیه آش دندونی میگین

۴ پاسخ

سلام عزیزم
گندم و پاک کن 24 ساعت خیس بزار ولی هی آبشو عوض کن تند تند تا بود نگیره. نخود هم جدا بزار خیس بخوره .. بعد گندم و بزار رو گاز بجوشه وقتی به جوش اومد زیرش وخیلی کم کن دمکنی بزار تا تقریبا 1 ساعت تا گندم ها از هم وا بشن بعد نخود و سبزی رو (ترجیها فقط جعفری ولی بازم سلیقه ای) اضافه کن... بزار تا بپزن اینور پیاز و رنده و سرخ کن قشنگ بعد زردچوبه و فلفل سیاه و نمک بزن قاطی گندم ها بکن بزار بپزه تا غلیظ بشه بعد سرو کن🤗

گندم لوبیا قرمز عدس اوروش نخود و شکمه.
عدس جدا بپز. ولی بقیه همه باهم بپز و مراقب باش ته نگیره. شکمه هم جدا بپز بزار دیک دو ساعت بپزه بعد قشنگ تیکه کن

تو پاسخ هام هست برا ی نفر نوشتم

منم میخوام برای آینده دندون در آورد پسرم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین ۱۵ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۱۱ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی