۴ پاسخ

مامان جانا خیلی خوب توضیح دادن عزیزم،فقط ما چهارمدل لوبیا میریزیم و نخود و عدس و گندم پوست کنده و قلم و یک مقداری گوشت گوسفندی و البته روشو با قیمه تزئین مبکنیم

سبزی نداره
من برای عصرونه اماده کردم از شب قبل
نخود لوبیا ها گذاشتم با شعله کم تا صبح بپزه
قلم و با پیاز و سیر و چوب دارچین و نمک و زرچوبه گذاشتم پخت تا صبح صافش کردم گندم پوست کنده رو ریختم تو اب قلم بپزه بعد عدس و اضافه کردم و یکم بعد حبوبات پخته و کلی پیاز داغ
نکته😊 هر چقدر پیازداغ و زردچوبه بزنی اش خوش مزه تری داری
با کشک و نعنا داغ و پیاز داغم سرو کردم

من با نخود و لوبیا گندم درست کردم

ن نداره

سوال های مرتبط

مامان هیرمان مامان هیرمان ۱ سالگی
مامان کارن 🥹🥰 مامان کارن 🥹🥰 ۱۶ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی
مامان کارن 🥹🥰 مامان کارن 🥹🥰 ۱۶ ماهگی