طرز تهیه آش دندونی رو میگید لطفاً

۴ پاسخ

لوبیا و نخود (من هم لوبیا قرمزریختم هم لوبیاچیتی هم لوبیا کشاورزی)من خیس کردم یه شب تا صبح روز بعد گذاشتم پخت ، بعد گندم و جو و برنج نیم دون و با سبزی آش و عدس ریختم تو قابلمه و پیاز رنده کردم و با زردچوبه و فلفل و یه کم دارچین تفت دادم ریختم تو مواد قبلی و یه نیم ساعتی که جوشید حبوبات پخته رو اضافه کردم و گذاشتم جا بیفته نیم ساعت آخر هم عصاره گوشت و نمک زدم ، حبوبات از هر کدوم نیم کیلو تقریبا و گندم یک کیلو و جو هم نیم

تصویر

گندم نخود و لوبیا قرمز دلخواهیە
هرکدومو جدا مخصوصا گندم رو جدا بپز پیازداغ فراوان همه رو با هم ترکیب کن آب قلم هم فراموش نکن بزار رو گاز تا جا افتادن

هر کی یجور میپزه
ما مثه آش جو میپزیم همه چی داره توش +سنگک
البته خودمم هی امروز و فردا میکنم نپختم هنوز

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان ملورین مامان ملورین ۱۵ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۱۱ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی
مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی
مامان میران👶🩵 مامان میران👶🩵 ۸ ماهگی
مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی