۴ پاسخ

کم کم در میاد کاری نمی تونی کنی
فقط اگ درد داره ژل باریج کودکان بزن خیلی خوبه

آ د بده منم دخترم اونجور بود مولتی ندادم یه مدت فقط یک ونیم سیسی تقریبا آد میدادم هر روز
دراومد

خودش به موقعش درمیاد واسه زود دراومدنش نمیشه کاری کرد که

کشک بده

سوال های مرتبط