چرا جنسیت ننوشته خودش گفت پسره

تصویر
۶ پاسخ

چون قطعی نیست

14هفته گفت صدرصد پسره

جنسیت رو توی انومالی مینویسن که دیگه ۱۰۰ درصده توی انتی فقط احتمالشون رو میگن

هنوز زوده توی آنومالی مینویسن

چند هفته رفتی؟

برای اینکه مطمئن نبوده

سوال های مرتبط

مامان آوید مامان آوید ۹ ماهگی
مامان پسر💙 مامان پسر💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو عباس🎀🫂 مامان جوجو عباس🎀🫂 هفته نوزدهم بارداری
مامان یسنا.علی کوچولو مامان یسنا.علی کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 روزهای ابتدایی تولد