خانما خوبین میگم تیر کشیدن پهلو دور ناف زیر شکم از علائم زایمانه

۴ پاسخ

منم همینطور هستم آمپول ریه هم نزدم از زایمان زودرس میترسم که بچه طوریش نشه

برای من بیشتر بچه خودشو سفت میکنه احساس سفتی و کمی تیر کشیدن دارم

من که هنوز ندارم اصلا امروز هم رفتم سونو بسته بود دهانه رحم کامل و رشد بچم خوب
اما شما برو چک کن حتما انقباض احتمالا

درد های کاذب هست که بدنت کم کم آماده زایمان بشه

سوال های مرتبط

مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین🩵🫀 مامان رادوین🩵🫀 ۴ ماهگی