منم همینطور هستم آمپول ریه هم نزدم از زایمان زودرس میترسم که بچه طوریش نشه
برای من بیشتر بچه خودشو سفت میکنه احساس سفتی و کمی تیر کشیدن دارم
من که هنوز ندارم اصلا امروز هم رفتم سونو بسته بود دهانه رحم کامل و رشد بچم خوب
اما شما برو چک کن حتما انقباض احتمالا
درد های کاذب هست که بدنت کم کم آماده زایمان بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.