۷ پاسخ

من دارم

خیلی کم ولی بله

اره عزيزم اينا تمرين براي زايمانه

اره.

سلام بله دقیقا

در حد معمولی اره

اره ولی وقتی پوزیشنمو عوض میکنم یا اگه سرپا باشم بشینم دردش میوفته یعنی شدید نیس

سوال های مرتبط