۱ پاسخ

لجبازی تو این سن عادیه ولی بچه ی دو ساله رفتارش بازتاب رفتار والدینه، باید ببینی خودت یا همسرت رفتارتون با هم یا با دیگران چجوریه ، عصبی هستید یا نه آرومید، نکته ی بعدی هم اینه که اصلا نباید بهش بگی تو عصبانی هستی بچه ی بدی هستی و… چیزای شبیه این که بهش برچسب میزنه، به جاش وقتی جیغ میزنه یا عصبیه خودتو هم قدش کن بغلش کن و فقط رفتارشو براش شرح بده مثلا ، دخترم الان داری جیغ میزنی، حتما خیلی عصبانی هستی، یه چیزی تو رو ناراحت کرده که بخاطرش جیغ میزنی، ارومتر که شد بهش فلان چیز اذیتت میکنه؟ ناراحتت میکنه؟ عصبانی میشی؟ بعدش بهش رفتار جایگزین بده

سوال های مرتبط