من روی یه خرما ابجوش میریزمبافت خرما روقشنگ تو اب جوش باز میکنم
البته قبلش پوست و هسته اش جدا کردم
بعد اون اب و خرما رواز صافی چای رد میکنم
تفاله هاشوقشنگ از الک رد میکنم پوره بشه
بعد به همون اب خرما ارد برنج اضافه میکنم میذارم حرارت سفت لشبه
آرد برنج و آب و با یدونه خرمای دوست کنده،بزارین رو گاز...کم کم خود خرما تو آب حل میشه...اتفاقا امروز برای دخترم درست کردم،خیلی دوست داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.