۴ پاسخ

ببین بیمارستان رسول اکرم قدیمی و جدیدش فرقی نمیکنه
همیشه تعریف از قسمت بخش بارداریش بوده
هم اون قسمت تمیزه هم پرستاراش عالین عریزم

زنداداشم همون بیمارستان زایمان کرده میگفت خیلی خوبن هم پرستاراش هم امکاناتش

منم میخوام بدونم

من پارسال زایمان کردم بیمارستان رسول اکرم واقعا عالیه هم بخش زایمانش هم پرسنل و پرستاراش واقعا وقت میزارن
اصلا شبیه دولتی نیست واقعا تمیزه

سوال های مرتبط

مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🩷 مامان فاطمه زهرا🩷 ۱۴ ماهگی