۵ پاسخ

من عزیزم
2 اردیبهشت زایمان کردم

رسول اکرم که اشغاله اههههههه

جاریم و عروس خالم رسول اکرم زایمان کردن راضی بودن
فقط تا میتونی الزهرا نرووو
فاجعس خدالعنتشون کنه

من هم تجربه رسول اکرم ودارم هم الزهرا
راستش من زایمانم کلا طبیعی نبوده
هم از رسول اکرم راضی بودم هم الزهرا
یعنی اون وای و ووویی که راجب الزهرا میگفتن ازنظر من اشتباه بود چون هم دکتر خودش منو عمل کرد هم هزینه بیمارستان با بیمه سلامت ۸۰۰تومان شد واسم خیلی کم حتی دخترم زود دنیا اومد nicu۶روز بستری شد رایگان بود هزینش ازنظر رسیدگی هم غذاهاش فراوون وخوب بود هم خدماتش خوبه فقط ظاهر بیمارستان قدیمیه که اون برای من ملاک نبود چون درو دیوار بیمارستان قرار نبود دردمو خوب کنه یا شکممو سیر کنه
درمورد رسول اکرم هم بگم همینجوری خوب بود از نظر زایمان طبیعی زنداییم سه تا بچه آورده اونم هم رسول اکرم رفته هم الزهرا اونم از الزهرا بیشتر راضی بود میگفت مهربونتر و رسیدگیشون بیشتره موقع زایمان این تجربیات ما بود عزیزم

من گلم راًضی بودم خدایی

سوال های مرتبط

مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🩷 مامان فاطمه زهرا🩷 ۱۴ ماهگی