۳ پاسخ

بهترین کار اینه اول صبحانه بهش بدی بعد بببریش اوردیش خونه شربت بده اباس زیاد تنش نکن بذار بازی کنه خودش شیر بده بخوابه بعد که بیدار شد باز بهش غذا بده بعد شربت
سختیش شبه دردش شروع میشه قبل خواب بهش شربت بده فقط میخوای تب نکنه لباس کم تنش کن

بعد واکسن ببر پارک یکم بازی کنه
من پاراکید هر۴ساعت دادم بازم تب میکنه ولی خب خیلی بالا نمیره
من فقط حوله گرم کردم گذاشتم کمپرس سرد نزاشتم و اصلا جای واکسن سفت نشد

هر ۴ ساعت حتی اگه تب نداشت شربت استامینوفن بده بهش شبم موقع خواب شیاف بذار

سوال های مرتبط

مامان دیاکو👶 مامان دیاکو👶 ۲ سالگی