۷ پاسخ

علم پیشرفت کرده ببرید دکتر متخصص و البته نوسان اشتها تو این سن طبیعیه

تل گیری چیه؟؟؟
من تا حالا نشنیده بودم

کجای کرجی

نمیدونم بخاطر تحصیلاته بخاطر فرهنگه یا سن اما خواهش میکنم مطالعه کنید

معمولا یک هفته ۱۰روز اوج درده بعد بهتر میشه دوباره ماه بعدش خوب طور…میبرین پیش تل گیر بهتر میشه فکر میکنید اون هنر کرد نه فقط تمام میکروب ها بیماری ها و ترس رو به بچتون انتقال داد

وای چقدر ناراحت کننده که هنوز به تل اعتقاد دارین😞😞بچه ۱تا دو سالگی ممکنه یک هفته هیچی نخوره فقط در حدی بخوره که زنده بمونه …بخاطر درد شدید لثه و دندون نکنید تورو خدا

من قرچکم میشناسم اگه میتونی بیای آدرس و شمارشو بدم

سوال های مرتبط

مامان ماهور🩵 مامان ماهور🩵 ۱ سالگی