قوی خیلیییی دارو میده. یه بار مجبور شدم برای یه سرماخوردگی ببرم پیشش کلللللی دارو داد بعدم گفت اگه خوب نشد بیار بستریش کنم. من تنم میلرزید. عصرش بردم پیش دکتر خودش نصف اون داروها داد زودم خوب شد
من پیش شاه کرمی میبرم خوبه معطلی نداره خوش اخلاقم هست دارو الکیم نمیده
من پیش علیرضا قوی میبرم خیلی راضی ام دکتر خوبیه
من از روز اول تو بیمارستان کا امد بالاسرش از ارامشش خوشم امد وبردم تا الان خوب دکتر قوی
دکتر خوبیه.ولی دختر من تو بیداری شیر نمیخوره مشکلم این بود هنوز حل نشده
من دخترمو پیش علیرضا قوی میبرم.البته از لحظه تولد نه ۲ماه دکتر دخترم شده علیرضا قوی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.