مامانا میگید کالسکه تون چیه؟راضید ازش؟

۱۴ پاسخ

من دلیجان بنیتا گرفتم ، هم خشگله هم روون و جادار
فقط بدیش اینه تو صندوق ۲۰۷ جا نمیشه
باید یه مسافرتی بگیرم

مارک دلیجان ازش راضیم

تصویر

مکسی کوزی

من مايلر مدل فليپ خيلي خوبه ولي مي خوام براي مسافرتا يدونه بگيرم .

تصویر

من تریکو دارم از همون کارخونه کیدیلو خیلی خوبه سبک و راحت جمع میشه

من کیدیلو دارم عاالیه

دلیجان.

من دلیجان مینی پرو گرفتم خیلی خوب و روونه

اسپرینگ دقیقا مثل کالسکه های کیدیلوعه یا اسپرینگ بگیر یا کیدیلو

ب منم بگید

ازمن دلیجان دوقلو هست آره راضیم

دلیجان بنیتا

joie
khekli alie.

کیدیلو ولی مدلشو نمیدونم دقیق چیه خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان بنیامین👶 مامان بنیامین👶 ۱۷ ماهگی
مامان سید علی و نینی مامان سید علی و نینی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دو فسقلی مامان دو فسقلی ۱۳ ماهگی