من دلیجان بنیتا گرفتم ، هم خشگله هم روون و جادار
فقط بدیش اینه تو صندوق ۲۰۷ جا نمیشه
باید یه مسافرتی بگیرم
مارک دلیجان ازش راضیم
مکسی کوزی
من مايلر مدل فليپ خيلي خوبه ولي مي خوام براي مسافرتا يدونه بگيرم .
من تریکو دارم از همون کارخونه کیدیلو خیلی خوبه سبک و راحت جمع میشه
من کیدیلو دارم عاالیه
دلیجان.
من دلیجان مینی پرو گرفتم خیلی خوب و روونه
اسپرینگ دقیقا مثل کالسکه های کیدیلوعه یا اسپرینگ بگیر یا کیدیلو
ب منم بگید
ازمن دلیجان دوقلو هست آره راضیم
دلیجان بنیتا
joie
khekli alie.
کیدیلو ولی مدلشو نمیدونم دقیق چیه خیلی راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.