سلام بنده تو کار فروش دستگاه شپش گیر رشک گیر برقی هستم هر کی بخواد میتونه سفارش بده... مشهد هستم
منم موافقم باید ۱۲ تا ۱۳ هفته بری
غربالگری اول رو ؟ کی گفته از ۱۴ هفته؟
اصلا تایم غربالگری اول از هفته ۱۲ تا اخر هفته ۱۳ هستش بعد اون دیگه فایده ای نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.