کیا ناخواسته باردار شدن
حس و حالتون چجوریه

۷ پاسخ

بچه سومم ناخواسته بود شده خواستنی ترین بچه ام یعنی یجور خاص عاشقشیم ماه بعد تولدشه قربونش برم

من
الان ۳۳هفتم
آخرخرداد به دنیامیاد

من الان هفته۱۷ام
جلوگیری هم داشتم ولی نمیدونم چرااینجوری شدولی میگذره
به قول یه خانمی بهم گفت نگوناخواسته بگوخداخواسته♥️❣️🥹

برا منم ناخواسته شد و الان ۳ ماهشه...
خیلی خسته میشم خیلییی.‌..
ولی خدارو شکر میکنم که دارمش...
پسر بزرگم خیلی دوسش داره و با خودش کلی رزق و روزی و محبت اورده...🥰
هیچ کار خدا بی حکمت نیس...

برای من ناخواسته شد ولی هی میگذره دیگه چه کنیم

نخواسته بود اما شدن خواستنی ترینن فرد زندگیم بدون پسرم نمیتونم نفس بکشم اما جز پسرم اصلا به بارداری مجدد فک نمیکنم

اصلا برای خودم زندگی نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا ۱ سالگی