کیا با تست خیلی کمرنگ باردار بودن

۹ پاسخ

به نام خدا
من

من.

من عزیزم

من تست داده بودم دیدم منفیه..بعد انداخت سطل آشغال.سر کار بودم..بعد یکساعت رفتم که دستمال بندازم دیدم مثبته😂

واسه منم خیلی کم‌زنگ بود
هالت اگه رنگش صورتی و قرمز گم رنگه مثبته
اگه طوسی و مشکی کم رنگ منفی

من.

✋✋✋✋✋✋

من دقیقا کمرنک بود

من۰...

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری
مامان نیکان وتودلی مامان نیکان وتودلی ۲ سالگی