خانوما ساروی دکترای شما برای زایمان طبیعی هزینه جدا میگیره؟

۲ پاسخ

اره دکتر من هفت هشت تومن میگیره البته بیشتر دکترا میگیرن

نه فکر نکنم
نمبدونم هنوز بهم چیزی نگفت

سوال های مرتبط