۶ پاسخ

من مشکل هزینه نداشتم ولی ۱۷ فروردین گرفتم از پوشک
چون دیگه هوا داره گرم میشه اذیت میشه

اگه همکاری نمیکنه خودتو بچه رو اذیت نکن به جاش شورت آموزشی یا پوشک دائمی بخر دو سه تا فعلا با همون سر کن پول یه بسته پوشک میشه ولی دیگه هر هفته نمیخری

ربطی ب سن نداره اگه امادس بگیرش امتحان کن ببین در چ وضعیه

اره دیگ وقتشه ببر هی تند تند دسشویی ببین امادگی داره هی تشویقش کن

چندبار با خودت ببرش دسشویی جلوانجام بده تا ترسش بریزه و مشتاق بشه هریک ساعت ببرش اگه دیدی زودزود جیش داره هرنیم ساعت ببرش

والامنم ندارم اززیرسنگ هم شده بایدبرابچه و زندگی ی کاری کرد

سوال های مرتبط

مامان لنا و نی نی🐥🐣 مامان لنا و نی نی🐥🐣 هفته بیست‌وششم بارداری