۴ پاسخ

خیلی مونده هنوز خداقوووت

مال دخمل شما هنوز جا داره گلم با ژل لثه یکم آرومش کن پیازچه هم بده دستش بکشه ب لثه اش خوبه

مطمئنی اسهال برای دندونه چون بچها وقتی اسهال یا تب میشن دو سه روز بعد میزنه بیرون دیگه

خیلی زمان داره حالا فعلا پایینه اصن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🩷 مامان فندوق 🩷 ۸ ماهگی