۱ پاسخ

من پسرم کوچولو بود گفت آدوکید بده از همشون بهتره
خودم یه مدل گرون خارجی گرفته بودم پرید تو گلوش بچم چند ثانیه خفه شد خدا رحم کرد،دیگه همون آدوکید دادم خیلی رقیق بود و بچم راحت میخورد
قدش هم خیلی خوب رشد کرد

سوال های مرتبط