۶ پاسخ

گلم چی شد هنوز بیمارستانی ؟ دختر ات بستریه؟
انقد به فکر ات بودم همش دعا میکنم مرخص کرده باشن

۱ پیمونه

عزیزم هر ۳۰ تا آب یک پیمانه سرخالی شیرخشک ۶۰ تا آب دو پیمانه

یک ننننن

یک پیمانه

یدونه

سوال های مرتبط

مامان نخود🤱👼🏻 مامان نخود🤱👼🏻 ۷ ماهگی