پسر منم بالای لبش یکسالگی ی خال زد طبیعیه و مشکلی هم نداره
ن طبیعی نیست من دخترم بردم دکتر بهش ضد آفتاب داد زیاد نباید بره تو افتاب
پسر من به دنیا اومده بود زو پاش یک خال خیلی پررنگ داشت
پسر من یکی دوماهه کنار نافش یه خال زده😍😍😍
اره پسر من تو صورتش دوتا داره یکی رو لپ یکی بالای چشمش زیر ابرو
خال مگه به سنه
بله پس منم روی پیشونیش داره
دختر من دنيا اومد رو پاش يه دونه خال داشت به سن نيست عزيزم
آره دیگه. دخترم چندماهه بود یکی رو سینه ش دراومد
پسر منم وسط ابروهاش در اومده😑
اره عزیزم خیلیا دارن
اره پسرم نوزاد همون اول ک بدنیا اومدنی ی نقطه قرمز بود کم کم تیره شد الانم خاله خیلی دوسش دارم😍🥰
اره بابا 😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.