ی دفه چیزی مثل بادکنک پر آب درونم ترکید و آب زیاد به بیرون ریخت که همه جا خیس شد
من موقع زایمانم یهو تو دلم مثل بادکنک ترکید و خیس شدم
یه دفعه اب میاد فک میکنی ادرار ولی هی بیشتر زیادتر میشه
وای مال من پا ره شده بود یهو دوشب اندازه ی سطل اب ولرم ازم رفت تا برم زایشگام کلی پوشاک و پارچه کذاشتم اب گرفته بود حتی تو ماشینو خیلی برا من بد بود
عزیزم برو زایشگاه ازت تست میگیرن انشاالله که کیسه آب نیست
اینجوریه کهههه ی کیلو ای ازت میره
اصلااا گول ترشخ هارو نخورا
نمیتونس پاشی حتی
پاشی شرشر میریزه ازت
ارهی کسی تجربش نکنه🥺
برو سرویس خودت رو کامل خشک کن ی پد یا دستمال بزار یکمراه برو سرفه کن اگه کیسه آب باشه مشخصه
اگه ام شک داری برو بیمارستان یه تست امینوشور میگیرن خیلی راحته خیالت راحت میشه
بعضی ها سوراخ میشه کم کم آب تموم میشه
بچه به خشکی میخوره.برو بیمارستان بنظرم
یهو آب میریزه میاد
مال دختر اولم یهو ترکید در حدی که من فک کردم خودم خیس کردن ولی برای بعضیا سوراخ میشه اونو نمیدونم چطوره
یهو خیس میشی.من حتی پوشکم گذاشتم اونم خیس آب شد.البته بعضیا پاره نمیشه سوراخ میشه اون فرق میکنه
یه دفعه خیس میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.