خانوما سنو‌ آریا بهادری یا شماعی کدوم بهتره؟

۱۴ پاسخ

من بهادری رفتم ب شددددددت راضی بودم
اخلاق ۲۰
کارشم دقیق و بی نقص بود

شماعی

بهادری

بهادری بهترینه

منم آریا بهادری رفتم خیلی راضی بودم

منم دکتر بهادری رفتم همه سونو هامو
به شدت راضیم فوق العاده دقیق بررسی میکنن
اخلاقشون عاالی
به تموم سوالا ها هم با روی خوش جواب میدن

شماعی دقیق میگه جنسیت رو توی انتی

شماعی رفتم خیلی خوب بود

شماعی خیلی ازش راضی ام

بهادری آدرسش کجا هست؟

شماعیییی

اریااااااابهادری

شماعی عالیه

شماعی بیمه تکمیلی هم قبول میکنه یا فقط آزاده؟

سوال های مرتبط

مامان دختری🩷و پسری🩵 مامان دختری🩷و پسری🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهدیار وتو دلی مامان مهدیار وتو دلی هفته هفدهم بارداری