۲ پاسخ

اگر دردات انقباضی نباشه یا لکه بینی نداشته باشی طبیعیه

منم اینطور میشم
اگه رفتی سونو گفته همه چی خوبه پس خیالت راحت باشه
من برای قلبش اینا هم رفتم همه چی خوب بود دکتر گفت شیاف بزار و بیشتر استراحت کن طبیعی هست

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته سی‌وششم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری