من از ۲۰ روزگی دارم میدم چون اول نارس بود و فکش ضعیف بعدهم سه روز دستگاه بود با زردی ۲۰
بعد اونم به خاطر عفونت ریه بستری بود رفت آی سی یو
از اولم کلا بدقلقی میکرد برای شیر خوردن
منم عذاب وجدان داشتم اما وقتی نمیخورد نمیشد که گرسنه بمونه
مادری کردن هم به شیر دادن نیست که
من حس میکنم چون از همون اول زور نزدم که بچه هام سینمو بگیرن مک بزنن واسه همین شیرم کمه تا گریه میکردن بهشون شیر خشکمیدادم واسه همین خودمو مقصر میدونم و عذاب وجدان دارم که شیرم کمه
منم دوقلو دارمشیر خشکمیدم چون شیرم کمه و هردو بچه هام حساسیت پروتین گاوی دارن منم خیلی عذاب وجدان دارم و قضاوت اطرافیا بدترش میکنه یه مدت رژیم پروتئین گاوی هم گرفتم خیلی سخت بود نتونستم دیگه ادامه بدم نمیدونم چیکار کنم
به حرف کسی توجه نکن منم شیرخشک میدم وقتی شیرم میدونمکافی نیست وفقط ضعیفم داشت میکرد
ولی عذاب وجدان ندارم چون سلامتی و رشد بچه م مهم تر از هرچیزیه
مادری کردن فقط به شیر نیست
من شیر خشک میدم فقط ۲۰روز شیر خودمو خورد
چون هم شیرم کم بود هم بخاطر سردرد های بعد زایمان مجبور بودم مسکن مصرف کنم
من به اولی فقط شیرخشک دادم دومی هم آخرش شیر خشکش میکنم شیرم خیلی کمه شما که دوقلو داری واقعا سخته
من شیر خشک میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.