۹ پاسخ

ب لیانا شیر میدم
نوشجان منم تو یخچال قورمه سبزی دارم 😁

وقتی زنِ خونه حالش خوب نیس😑

تصویر

یه سوال عزیزم شاهین جان چند ساعت در شبانه روز میخوابه؟

عزیزم نی نیت نفخ نمیکنه قرمه سبزی میخوری؟

کارخونه رو کردم ازناهارم غذا دارم دارم از تنهایی لذت میبرم چون نورا خوابه🥲😁

چه قرمه سبزییی میشه دستورشو‌بزاری 🥹🥹

منتظر پریودی درداش فعلا فقط اومدن😵‍💫

منتظر نی نیمم که ۵ روز دیگه به دنیا میاد و دنیایی از استرس،هم به خاطر سزارین میگم غیرقابل تحمل نباشه و هم به خاطر اینکه بچمو میخوام واسه اولین بار ببینم

بو قرمه سبزیت تا اینجا اومد دلم خاس🥲😂متعسفانه سبزی ندارم

سوال های مرتبط