۳ پاسخ

فرنی منظورشون فرنی بدون گلاب و شکر
چیزای افزودنی دیگست!
آرد برنج ۱قاشق چای خوری
با آب جوشیده سرد شده قاطی کن بذار روی شعله خیلی کم قوام ک امد
بردار از روی شعله بریز توی ظرف یکی شیرخشک ک حل کردی بآب قاطیش کن ک شلتر بشه بعلش برای بچه راحت بشه
یا اگر شیر خودتو میخوره بدوش بریز
بعد ۳روز س چیزی دیگ بده

چقدر بدم

میتونی با فرنی شروع کنی

سوال های مرتبط

مامان کیان🌌و کیارش مامان کیان🌌و کیارش ۱ سالگی
مامان محمد شاهان🩵👶 مامان محمد شاهان🩵👶 ۵ ماهگی