خانما دکتر زنان برای زایمان سزارین یزد کی کارش خوب هست

۳ پاسخ

من خودم طبیعی بودم دفعه اول٫دکترم خانم دکتر معین پور هستن٫رن داداشم که سزارین شد پیششون خیلی خیلی راضیه٫با اینکه دوتا یزارین با فاصله کم داشت

بستگی ب بودجه ات داره
دکتر ارجمند ک خیلی دست ب تیغش خوبه
دکتر سجاد نیا هم خیلی دست ب تیغش خوبه

دکتر الان خودتون کیه؟!

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری