من خودم طبیعی بودم دفعه اول٫دکترم خانم دکتر معین پور هستن٫رن داداشم که سزارین شد پیششون خیلی خیلی راضیه٫با اینکه دوتا یزارین با فاصله کم داشت
بستگی ب بودجه ات داره
دکتر ارجمند ک خیلی دست ب تیغش خوبه
دکتر سجاد نیا هم خیلی دست ب تیغش خوبه
دکتر الان خودتون کیه؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.