شب ماهم نمیبریم، میگن چون نی نی پاکه خیلی چیزا رو میبینه که ما نمیبینیم ممکنه بترسه، جلو آینه ام نمیبریم تا چله اش تموم بشه
ما ترک نیستیم ولی مامانم میگه بچه رو باید تو روز برد حمام که خورشید باشه هوا گرم باشه بچه کمتر اذیت شه و بچه قندش میوفته میخوابه تو روز باشه که متوجه شی یهو شب باشه متوجه نمیشی قندش میوفته تو خواب طولانی مدت میشه خوب نیست
نمیگن که حموم نمیبریم تا چهلم میگن چرا شبا نباید حموم ببریم نه من که چند بار ساعت ۷یا۸شب بردم تا خوابش تنظیم بشه
ایشون میگن شب ها چرا نباید برد حموم
شب میگن هم سنگینه هم بچه ضعیفه ممکنه سردش بشه
ما ترک نیستیم ولی روز میبریم
اینا مال قدیم بوده که حمام عمومی بوده میگفتن جن هست اذیت میکنه الان دیگه نمیدونم شاید بخاطر سنگین بودنشه
والا ما هفت جد و اباد ترکیم بچه رو از بیمارستان بیاریم میبریم حموم تا چهل روز خیلیه ها
وا بچه از کثیفی مریض میشه
تک لر کرد فارس نداره باید ببری حموم
ماام تركيم ولي بچه رو از بيمارستان مياريم حموم ميكنيم اين خرافات چيه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.