۵ پاسخ

غسل نداره فقط ۴۰تا مشت آب بریز داخل ظرف جدا حالا بسم الله میگی هرچی میگی یه دعایی روش بخون من خودم به فارسی گفتم دعای خیر وسلامتی این چیزها وبعد حمام کن داری میآید بیرون اون اب نصف کن سرخودت ونی نی بریز اگر سرد شده بود با اب گرم قاطی کن
الهی سازگارتون باشه❤️

عزیزم رسم شده وگرنه چیز واجبی نداره
من خدای شکستن رسومات قدیمیم 😁
یجورایی دوست ندارن چیزی که هیچی پشتش نیست رو انجام بدم برای همین نمیکنم همون10روزگی هم نبردمش
خودم روز 7غسل کردم برای نماز

پریروز ۴۰ دخترم بود بزرگترا گفتن مثل غسلای دیگه میریزی میگی غسل مولود میریزم وبرا خودمم غسل کثیره گفتم

تا جایی که من میدونم غسل خاصی نداره

منم لایک کن ببینم

سوال های مرتبط