۲۳ پاسخ

همون بیمارستان طالقانی رفتید خوب بود؟؟؟ راضی بودید ؟؟؟؟

سلام عزیزم خوبی به سلامتی زایمان کردی؟؟

مطمعا ن خیر

خیر نمیرم

صد درصد نمیرم

شیر خودتو میدی ؟
اگه شیر خودتو میدی عرق کاسنی بگیری هر وقت تشنه میشی ی لیوان بخور در روز حداقل دو تا لیوان بخور تا سه روز گرمی شیر تو میگیره زردی بچت خوب میشه
پسر من تا شروع شد زردی سریع رفتم سراغ عرق کاسنی دو تا بطری تموم کردم زود برطرف شد
بعد من و پسرم از ۱۰ روزگی دعوتی بودیم همش قرآن کنار باشه کافیه
ولی چون زردی داره نظر خودته بری نری
حالا اگه حال و هوای عوض میشه برو ی مهمونی چند ساعته ی گوشه نشستی

ن بابا

نه والا

نه.

به غیر اینکه زردی داشته باشه
من کلا تا ۲۰ روز هیجا نذاشتن برم حتی الانم نرفتم تالا جایی
ولی تا مرکز خرید رفتم البته بعد ۲۰ روز

نه زوده

من تاچهل روزگی جایی نرفتک

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

معلومه که نه

نه بچه باید زیر دستگاه باشه نه تو مهمونی

نه بچه باید زیر دستگاه باشه نه تو مهمونی

نه تا وقتی خوب بشه

نه گلم

معلومه که نه
حداقل تا چهل روزگی بچه جایی دوست ندارم برم

نه معلومه که نمیرم

ن قاعدتا

نه عزیزم نمیرم

نه نمیرم

سوال های مرتبط