دختر منم
تو ۳۷ و ۴ روز با ورن ۲۳۰۰ دنیااومد
من ۳۰هفته و ۷روز ۱۵۰۰
31 هفته و 5 روز 1700
منم ۳۰هفته و دو روز ۱۳۵۷ بود ک کمه باید بیشتر میبود
من ۳۲ هفته ۲ روز ۱۸۰۰ بود
عدسی خیلی خوب وزن میده به بچه
من ۲۹ هفته ۱۵۰۰ بود
داخل 31 یعنی چ جوری
من 30هفته و 2 روز 1564بود ک گفتن خوبه یعنی ریزه ؟
من ۲۹ هفته و دو روز ۱۳۹۴ بودم که دکتر گفت خوبه
۳۲ هفته و دو روز ۱۸۰۷ بود که یه هفته رشدش عقبه☹️
خوبه که
من ۲۹ و۴ً ۱۳۳۰ بود
که گفت خوبه
خیلی ریز نیست شاید ژنتیک خودت و همسرت ریزه ، بعضی بچها ریز ب دنیا میان بعدش سریع تپلی میشن
۱۷۸۰ بود دکتر چیزی نگفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.