۱۲ پاسخ

دختر منم
تو ۳۷ و ۴ روز با ورن ۲۳۰۰ دنیااومد

من ۳۰هفته و ۷روز ۱۵۰۰

31 هفته و 5 روز 1700

منم ۳۰هفته و دو روز ۱۳۵۷ بود ک کمه باید بیشتر میبود

من ۳۲ هفته ۲ روز ۱۸۰۰ بود

عدسی خیلی خوب وزن میده به بچه

من ۲۹ هفته ۱۵۰۰ بود

داخل 31 یعنی چ جوری
من 30هفته و 2 روز 1564بود ک گفتن خوبه یعنی ریزه ؟

من ۲۹ هفته و دو روز ۱۳۹۴ بودم که دکتر گفت خوبه
۳۲ هفته و دو روز ۱۸۰۷ بود که یه هفته رشدش عقبه☹️

خوبه که
من ۲۹ و‌۴ً ۱۳۳۰ بود
که گفت خوبه

خیلی ریز نیست شاید ژنتیک خودت و همسرت ریزه ، بعضی بچها ریز ب دنیا میان بعدش سریع تپلی میشن

۱۷۸۰ بود دکتر چیزی نگفت

سوال های مرتبط

مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی