دلیل اینکه ب بچه ۴ماه قطره اهن میدن چیه

۸ پاسخ

نارس بودن کمبود وزن کمخونی

کمبود وزن

پسر من از ۳ ماهگی شروع کرد. البته با تجویز دکتر که قبلش یه آزمایش داده بودم دیدم هموگلوبینش یه ذره خیلی کم پایینه

دکتر به پسر من نداد که

کمبود وزن

من از سه ماهگی میدم چون نارس بود و ۸ ماه دنیا اومده

چون وزنش دو برابر تولدش میشه

من از همون تولدش بش میدم وقتی بدنیا اومد هموگلوبینش خیلی پایین بود

سوال های مرتبط

مامان کارن8سال وتیارا مامان کارن8سال وتیارا ۱۲ ماهگی