اولین حرکتای پسرمو حس کردم🥹🩵
مث ترکیدن حباب بود خیلیییی حس خوبی بود🥹

۱۰ پاسخ

بهترین حس دنیاست

من از همون ۱۸ . ۱۹ هفته ب بعد تازه یه کوچولو می‌فهمیدم

من از ۱۲ هفته حرکتاشو حس کردم

چقدر دیر

عزیزم تو هفته ۲۳ حرکت نینیتو حس کردی؟

😍عزیزم

حس خوبیه😍😍

اره خیلی باحاله آدم دلش میره دوست داره روزی هزار بار فداش بشه🫄منم تازگیا دارم حس میکنم.

خیلی حس خوبیه

ببخشید شما جفتتون قدامیه یا خلفی؟
اولین بارداریتونه؟

سوال های مرتبط

مامان لیام💙 مامان لیام💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری