بهترین حس دنیاست
من از همون ۱۸ . ۱۹ هفته ب بعد تازه یه کوچولو میفهمیدم
من از ۱۲ هفته حرکتاشو حس کردم
چقدر دیر
عزیزم تو هفته ۲۳ حرکت نینیتو حس کردی؟
😍عزیزم
حس خوبیه😍😍
اره خیلی باحاله آدم دلش میره دوست داره روزی هزار بار فداش بشه🫄منم تازگیا دارم حس میکنم.
خیلی حس خوبیه
ببخشید شما جفتتون قدامیه یا خلفی؟
اولین بارداریتونه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.