۸ پاسخ

مبارکه عزیزم

مبارکه عزیزم ولی ویتامین دی خیلی پایینه نباید زیر ۳۰ باشه

بتات عالی بالا رفته ولی ویتامین د بدنت کمه ممکنه استخوناتو اسیب بزنه به دکتر نشون بدی برات ویتامین د مینویسه

عالیه عزیزم برای منم دعا کن فردا آزمایش بدم

مبارکه گلم

خوبه مبارکت باشه

مبارک باشه عزیزم برای ماهم دعا کنید

مبارکه عزیزم

سوال های مرتبط