باقالی دادین به بچه هاتون؟

۹ پاسخ

بله

بله من دادم

نه هم خودم هم پسرم فاویسمیم

بله

بله دادم

اگه فاویسم نداشته باشه بعد دوسالگی مجازن بخورن

ندادم میترسم 😐

آره خب الان همه چیز میشه داد دیگه

آره خیلی کم

سوال های مرتبط

مادرغمگین،🖤🖤 مادرغمگین،🖤🖤 قصد بارداری