۷ پاسخ

اره بر منم طبیعی بنظرم خوب جاش فعلا زخم

مال منم درد می‌کنه مخصوصا وقتی روش زیاد میشینم انگار دارن دوباره برش میزن

منم داخلیا درد میگیره گاهی اوقات

منم همینطور

🥲🥲منم دارم

هعی خواهر من هنوزم درد دارم
گاهی جوری تیر میکشه که خم میشم از دردش
جای سوزنه بی حسیرم که نگم

من بعد ۵ماه هنوزم درد میکنن

سوال های مرتبط