کونم یعنی چی
من تو بارداری این دردو داشتم از این بالش طبیا گرفتم ..از اینا که وسطش سوراخه شبیه دوناته
شما که الان باردار نیستی این درد علتش چیه ؟؟دکتر رفتی؟؟
اون تستخون دنبالچه هست عزیزم منم تو بارداری داشتم دردش تنها راهش اینه ازین لوازم طبی فروشی ها یه تیوب بگیری کلا رو اون بشینی همه جا چندوقت بعد خوب میشی
دنبالچه هست فککنم
ببخشید ک واضح تر نشون دادم دقیقا یه استخونی اون وسط هستش اون قسمت درد میگیره😂😵💫
من از چهار ماهگی تا نه ماهگی همین بودم عاجز شدم عاجزا تا دراز میکشیدم انگار سیخ میکردن تو باسنم
من تو بارداری لگنم از هفته ۲۰ به بعد که بچه بزرگ شد، در رفت و کل دوران باراداری دری داشتم که نگو. بعد بارداری بردم برام جا انداختن. ولی الان همیشه در میره و این دردو دارم البته مشکل دیسک کمر هم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.