روز ۱۴ سیکل به بعد تخمک گذاری شروع میشه اونموقع بزن مثبت شد اقدام کن اون پررنگ که زدی افتاده بعد پریودت بوده کاذبه
هی تکرار کن تو اقدامتو داشته باش حالا هرموقع دلش بخواد آزاد میشه
خب ترشح تخم مرغی یا درد یه طرفه هیچی نداری؟
به این کیتا دل نبند من رفتم سونو ازاد شده بود کیت هنوز دو خط نشده بود
خب روزت گذشته دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.