چرا هرچی کیت تخمک گذاری میزنم منفیه یعنی تخمک گذاری ندارم؟

ت

۵ پاسخ

بستگی به تایم تخمک‌گذاری داره ، من یه ماه که بی دارو زدم حتی ۲۰ سیکل هم مثبت بود ولی این ماه لتروزول خوردم ۱۱ و ۱۲ مثبت شد

منم از ۷ سیکل تا ۱۱ منفی بود از ۱۱ تا ۲۰ سیکلم هاله بود نمیفمم چرا

چندمه سیکلته

روز چندم سیکلته؟

سیکلت منظمه؟ ترشح داری؟

سوال های مرتبط

نبات نبات قصد بارداری