۲ پاسخ

اره امکانش هست نداشته باشی عزیزم
اگر یه کوچولو تنبلی هم داشته باشی که قطعا امکانش هست این ماه تخمک نداشته باشی

شاید زودتر آزاد شده مال من ده سیکل بود

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
نبات نبات قصد بارداری