خانما شیرم کمه شیر خشک ببلاک گرفتم خوبه ؟

۵ پاسخ

ب نظرتون نان بده؟ حس میکنم خیلی بچم نفخ میکنه نمیدونم دوباره عوض کنم

ببلاک عالیع

آپتامیل عالیه البته ببلاک هم خوبه

ببلاک اره خیلی به بجه ها راحت میسازه

قطره شیر افزا بخور

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین ۱۵ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان riham🩷 مامان riham🩷 ۵ ماهگی