۱۱ پاسخ

به نظرم آره دخترمنم این روزا نمیخوره

هل هوله اگر میدی نده بچه رو بی اشتها میکنه

هانا هم چند روزی هست خیلی ادا و اصول درمیاره موقع غذا خوردن انگار واقعا از حرص خوردن من لذت می‌بره گاهی هم اصلا نمیخوره
سه تا دندون نیش درآورده یکیش مونده میگم شاید از اونه

فکر میکنم از گرمای هواست

واییی نگم از دنیز

لیکو زینک بگر بده بهش اشتهاش بهتر میشه

اره پسرم منم اشتهاش کم شده☹️

واقعاً آره خیلیم لجباز و یه دنده میشن

تازه بدقلقی و لجبازی هم هست آماده باش😆

اره ....

بامبولک 😀

سوال های مرتبط