نه عزیزم ایرادی نداره سرما هم نخورده من از دکتر پرسیدم گفت هیچ ایرادی نداره
نه بعضی وقتا بخاطر شیرخشک
و دل درد سبز میشه
یا شیر خشک بهش نساخته یا سرما زده
سبز یعنی سرماخورده🤕نباید سبز باشه
ایناکه میگن اشکالی نداره الکی میگن 🙄خیلی هم اشکال داره
پهلو هاش گرم بگیر با روغن زیتون یا روغن بچه ماساژ بده
اگ علائم دیگه ایم داره ببرش دکتر
من دماغشم کیپ بود سینه اش هم خلط داره
نه چ ایرادب داره میگن بچه سرما خورده اما ربطی نداره اگ شیرخشک میدی از اونه اگه اهن میدی ازونه ولی در کل طبیعیه
نه دختر من گاهی پی پی سبز گاهی زرد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.