خاله من مثل تو بود هی می رفت سرویس هییییچ دردی هم نداشت به کیسه ابش شک کرده بودن مامانم اینا بردن زایشگاه حتی کیسه اب هم پاره نشده بود و در عرض ۳ ساعت بچه به دنیا اومد خالم می گفت هیچی نفهمیدم ولی تو دومین بچش کلافه شده بود ۳ روز تمام تو بیمارستان بستری بود
منم همش تند تند ادرارم میگیره خودشم وقتی میرم یه ذره ی ذره س خسته شدم نمیدونم از چیه🤦♀️
منم همینطوریم پنج دقیقه نمیتونم بشینم
مایعات نخوردی یعنی
بدون خوردن مایعات تند تند میری
درد هم داری یانه
آزمایش قندت چند بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.